درباره فروشگاه هفت

فعالیت خرده فروشی هفت از سال 1384 به صورت حرفه‌ای آغاز شد. ظهور برند هفت با اتکا به تجربه و حضور سه نسل از خانواده ابراهیمی در صنعت نساجی کشور توسط آقای مهران ابراهیمی شکل گرفت.

هفت برندی است زنده، با هویت و مدرن که همگام با زمانه خلق می کند، می‌‌درخشد و هیچ‌گاه در گذر زمان طراوت خود را از دست نداده و کهنه نمی شود. هفت دارای ذهنی جستجوگر و روحی قدرتمند است که آن را تبدیل به برندی حامی، همدل و پشتیبان نموده تا همیشه و همه جا همراه مشتریان خود باشد.

تخصص هفت طراحی، تولید و عرضه مطلوب لباس‌های مردانه و زنانه است که بر اساس نوع کاربرد از طیف گسترده‌ای برخودارند. تیم‌های تخصصی هفت با شناسایی کامل سلیقه و تقاضای آقایان و بانوان ایرانی با تضمین بهترین کیفیت و در مقابل مناسب ترین قیمت در رقابت با کالاهای مشابه خارجی مبدأ بازار پوشاک ایران را تا توسعه‌ی برند در دیگر کشورها و تبدیل شدن به یکی از افتخارات کشور عزیزمان ایران در منطقه با قدرت می پیماید.

خانواده هفت همواره می کوشد تا با انجام فعالیت های تحقیق بازار و مطالعات تخصصی و با درکی عمیق نسبت به خلاء موجود در حوزه تولید لباس های ترند روز در ایران و در میان همهمه برندهای قدیمی و نوظهور، وجه تمایز خود را در ارائه طراحی های خاص و خدمات ویژه و جذاب برای جلب رضایت همیشگی مخاطبان خود حفظ کند. استراتژی هفت علاوه بر مدیریت کیفیت کالا و تضمین ارزش خرید، خدماتی نظیر مشاوره استایلینگ، طراحی و چیدمان فروشگاه با نگاهی مشتری مدارانه و نه صرفاً فروش محور، خدمات پس از فروش و فروش آنلاین برای دسترسی بهتر به مشتریان خود ارائه می کند؛ به گونه ای که مشتری را در کانون تمام تصمیم گیری های خود قرار می دهد.

هدف خانواده هفت به عنوان یک تولید کننده و عرضه کننده در صنعت مد و پوشاک، ایجاد ارتباط موثر و ماندگار و خلق ارزش برای مشتریان است. امروز نیز همچنان قلب تجارت حرفه ای در مجموعه هفت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و خرده فروشان صنعت مد در ایران به تپش خود ادامه می دهد و این مجموعه در نظر دارد تا با برنامه ریزی دقیق و جذب متخصصین بیشتر در این حوزه ضمن حفظ روند فعلی، در آینده ای نزدیک موجب افتخار ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور باشد.

 

 (ماموریت هفت):

هفت می کوشد تا سبک زندگی مدرن را به مشتریان خود ارائه دهد. حس بهتر بودن را به آنان القاء و افزایش اعتماد به نفس اجتماعی را برایشان به ارمغان آورد؛ هفت همواره همراه مخاطب خود بوده تا سلیقه و تقاضای او را با قیمتی متناسب با کیفیت تأمین نماید.

 

(چشم انداز هفت):

هفت می خواهد به یکی از پنج برند برتر خرده فروشی پوشاک ایران تا سال 1403 در زمینه توسعه فضای فروش آنلاین و آفلاین در جهت رشد عرضه کالا، همچنین ارائه خدمات به مشتریان در بالاترین سطح استانداردهای روز دنیا و نیز توسعه برند تا سال 1405 در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور باشد.

 

 (ارزش های هفت):

برای ما سلامت و امنیت شغلی برای تمام کارمندان فارغ از هرگونه رنگ، نژاد و قومیت در صدر ارزش هایمان قرار دارد. احترام به حقوق، ارزش ها، آمال و آرزوهای انسانی، جلب رضایت مشتری و بهبود پیوسته آن؛ کیفیت، نوآوری و حفاظت از محیط زیست در اولویت امور قرار داشته تا مجموعه را در مسیری که حامی یکایک کارمندان خود و آحاد یک جامعه باشد حرکت دهد.

ارزش های ما به تفکیک شامل موارد زیر است:

  • ارتقاء استاندارهای اخلاقی از طریق احترام به باورها، علایق و تفاوت های افراد
  • تمرکز بر جلب رضایت مشتریان در ارائه تمامی خدمات با همراهی پرسنل آموزش دیده
  • ایجاد تمایز در ارائه خدمات فروش با عرضه کالاهای نوآورانه و با کیفیت، توأم با قیمت متناسب و بهبود پیوسته آن
  • اعتقاد به انجام کارها به صورت گروهی و ایجاد فضای احترام متقابل در میان کارکنان
  • انجام تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین مدون و با رویکردی اخلاقی
  • اعتبار بخشی، ارزش گذاری و ارج نهادن به کارمندان
  • اعتلای فرهنگ مسئولیت پذیری در کارکنان
  • فعالیت منصفانه و صادقانه در برابر مشتریان و کارمندان
  • بسنده نکردن به داشته ها و انجام تلاش بیشتر جهت پیشرفت و تعالی
  • ترویج روحیه ماجراجویی و شجاعت جهت انجام امور در مواجهه با آنها بجای گله و شکایت از مشکلات موجود
  • حساس به سلامت و بهداشت انسان ها، حفظ جان حیوانات و احترام به محیط زیست
  • باور و اعتقاد به این که هیچ شخص نالایق و ناکارآمدی وجود ندارد، ولی افرادی هستند که برای جایگاه شغلی که در اختیار دارند ممکن است مناسب نباشند.